Girlie talk...

M och F

Igår kväll var M på styrelsemöte med Drakborgen så jag och Felicia blev bjuden på middag hos Vicky, kött och potatisgratäng, såå gott. Var jätte mysigt att träffas, blir inte lika ofta nu när Vipsy har börjat jobba. Så vi hade massa girlie talk att ta igen tillsammans med en stoor godisskål, gott! Tack vännen för en underbar kväll :)

För er som undrar vad Drakborgen är så är det ett gigantiskt inomhuslekland som M och ett par killar till ska öppna ute i Birsta. Portarna ska slås upp 1 feb 2008 och där ska barn mellan 0-12 år kunna leka huur mycket som helst och det ska även finnas en FAB restaurang och café, så alla ni som har barn i den åldern, ni vet vad ni ska göra framöver.

Idag har varit en rätt så lugn dag, har bara varit hemma förutom en en skön och avslappnande prommis med Marina. Har inte orkat med så mycket annat idag, har inte riktigt varit på topp efter natten som var. Men nu ikväll har Mårten badat och nattat Felicia så jag fick sätta mig ner och ta det lite lugnt för mig själv, sköönt.

Hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0