Godnatt!

Jaa jag ska faktiskt gå och lägga mig tidigt idag, brukar gå och lägga mig tidigt annars också men idag blir det ÄNNU tidigare. Jag ska nämligen jobba imorgon, första riktiga dagen sen sessan kom... får se hur det kommer att gå, känns som att hjärnan är bara inställd på blöjbyten, amning och allt som hör till vardagen nu. Men det ska nog ordna sig, ska bli väldigt roligt på samma gång ;) Felicia ska vara hemma med sin morfar hela dagen så jag kommer vara nära henne om hon skulle behöva mig... eller jag henne ;)

Kanske hinner lägga ut några små korta inlägg ändå under morgondagen och när jag kommer hem från jobbet ska jag svara på alla roliga kommentarer jag fått under dagen idag. Men för att jag ska orka med morgondagen så måste jag sova nu och härmed säger jag GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0