Helt galet glad!

Ska försöka prata lite mer om mig själv här oxå och mina tankar, men eftersom mina dagar består av att vara med min lilla skatt så är de svårt för det är hon som gör mina dagar. Men jag måste få berätta lite om henne nu för hon har kommit på det här med att skrika... på riktigt vill jag lova. Det är inte för att hon är arg eller ledsen utan bara att hon hör själv att det låter väldigt högt verkar vara det intressanta. Otroligt jobbigt tycker iaf jag, kändes på eftermiddan som mitt huvud gick i tusen bitar ibland när hon skrek, får hoppas detta endast håller i sig medans det är lite nytt för henne.

Idag när M kom hem från jobbet så blev Felicia helt galet glad, var så himla kul att se. Hon bara skrattade och sprattlade med hela kroppen och sen var hon så glad och skrattade och jollrade en lång stund efter. MEN till dagens stora nyhet, min lilla... eller börjar de bli ganska stora (?!) sessa kan vinka, idag satt jag och hon framför spegeln och jag sa "hej hej" och vinkade till henne, då lyfter hon upp sin arm och vinkar tillbaka... döm om min förvåning och lycka :) Hon gjorde om det flera gånger efteråt och avslutade kvällen med att vinka godnatt till sin pappa... vår älskade kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0