Ny dag, nya möjligheter

Idag är jag en lite trött mamma, Felicia har fortfarande lite problem att hon får ont i magen på nätterna och de verkar som de enda som är någon tröst just då är att amma. Men jag måste försöka kunna trösta hon på något annat sätt för som inatt åt hon tre gånger och det ska hon väl inte behöva nu?! Är ju meningen att jag ska trappa ner på amningen nu när hon blir ett halvår inte tvärtom :) Gröten gick vi iaf framåt med igår men maten står vi fortfarande och stampar lite med, ska idag testa pasta broccoli, ska tydligen alla barn tycka om... vi får väl hoppas!

Idag ska vi ut och luncha med min bror, har inte träffat han på evigheter nu känns de som. Han har precis kommit hem från Spanien och har tydligen en liten present till sessan, spännande! Fram tills lunchen ska vi leka och mysa här och mellan varven ska jag försöka vara lite effektiv och göra nyttiga saker här hemma. Fånga dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0