Shopping!

Jag gick ut hårt igår och sa att jag hade inga planer och att jag skulle vara såå duktig... men blev inte så mycket gjort, ovanligt :) På förmiddan så tog vi de bara lugnt och myste till här hemma, lekte massor jag och hjärtat :) Är så underbart när hon sitter i sin gåstol och man bara tittar fram bakom hörnet och säger så blir hon såå glad så hon kiknar och springer fram till mig.... mitt mammahjärta smälter då *kärlek*

På eftermiddan gick vi ner på stan där vi mötte upp mamma & pappa, vi strosade runt och kika lite och blev bjuden på lite fika, tack mamma! Hittade så mycket fint att shoppa igår, både hem, till mig och till Felicia. De hade fått såå fina barnkläder på Zara, gör så mycket med lite små detaljer...det ser genast ut för att vara lite mer :) Såå ni som är i spenderartagen, skynda dit! Men jag shoppade inte så mycket av det jag hittade, köpte ett underlägg till sessan som de står sötnos på... blir så kladdigt nu när hon äter mat :) Och även ett sött litet rosa hårband med en rosett på, lägger ut bilder och visar sen. Nu ska jag BARA dicka mitt vanliga morron kaffe och sen SKA jag vara duktig!

 
Hjärtat sover
Hjärtat somnade i vagnen på vägen hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0