Skämmes!

Jaa nu får jag allt skämmas, jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte bloggat på alldeles för länge. Men det har varit såå hektiskt och stressigt de sista två dagarna, har bara gått i ett hela tiden. Jag fick absolut ingen tid över när jag jobbade, och på rasterna jag klämde in så ammade jag och tog hand om Felicia :) Var iaf super kul att vara tillbaka på jobbet, en del av mig verkligen längtar efter att börja jobba samtidigt som jag älskar varje minut som jag är mammaledig... men det är väl de som är tjusningen med de hela :)

Gick jätte bra för sessan hela dagen som hon var med mormor & morfar, endast sista gången då de kom ner med henne för amning blev hon lessen när jag lämnade henne... och då blev hon VÄLDIGT lessen. Då gjorde det ont i mitt mamma hjärta men jag fick försöka bita ihop. Efter jobbet skyndade jag mig hem till hjärtat och gav henne lite gröt och bytte till finare kalas kläder och sen bar det iväg på 4-års kalas hos kusin Astrid. Blev ett rätt så kort kalas då Felicia blev trött fort, hennes förkylning har tyvärr tagit om lite igen så hon är värre igen. Hon har det väldigt jobbigt på nätterna och hon har blivit otroligt hes, vi tycker så synd om henne. Funderar på om jag skicka iväg henne på IDOL audition för hon har minst sagt en "egen ton" nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0