Sömnlösa nätter...

I helgen bestämde jag mig att det måste bli ett slut på att Felicia äter så mycket på natten, läste på nätet att från dom är 6 mån ska dom klara en hel natt utan att äta. Jag satte upp en gräns till 05.00, före det var stängt i mjölkbaren och det gick med mycket gråt och kämpande. Är medveten om att det kommer bli några grisnätter nu med lite sömn, men förmodligen så blir de bättre får jag hoppas. Så idag är jag en trött mama, men med förhoppningen att det lönar sig och kommer bli bättre nätter. Ska ge sessan lite mat nu, får se om burkmaten duger idag eller om de är amning som gäller för henne, alltid lika spännande.

Ska lägga ut lite bilder senare idag men nu måste vi skynda oss för vi ska möta upp Marina & Noah för en liten prommis i höststormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0