Sthlm here we come

Har idag bestämt mig för att jag och sessan ska åka ner till Stockholm i mitten av oktober, är ett tag kvar men jag känner att jag verkligen ser fram emot de. Ska bli så mysigt att åka bara hon och jag, träffa vänner, fika, dricka gott och shoppa i MASSOR! Åhh känner ett sånt behov att få handla kläder till mig själv, hoppas jag hittar mycket. Fast inte kommer jag hålla mig ifrån att handla till hjärtat, men jag älskar ju att göra det också. Mina föräldrar ska ändå ner den helgen så då får jag åka bil med pappa, det känns jätte skönt eftersom de är lite saker att ta med sig.

Nu ska jag plocka och pyssla lite här hemma och imorgon när jag kliver upp står rosa tårtor på schemat, får se hur jag lyckas med de! Ha en fortsatt underbar kväll :)

Sthlm
Sessan sist vi var i Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0