Utmaning nr 3

Oj vad de här med utmaningar har blivit populärt då, bäst jag tar tag i den på en gång.

Gör såhär:

Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag heter Maria Lundberg Nilsson (var tvungen att springa och kolla) och bor i Härnösand. Jag är 49 år och jobbar inom Räddningstjänsten, jag älskar att prata med telefonförsäljare och dammtorka. Jag har grått hår och blåa ögon och har två barn. Jag älskar att lyssna på hårdrock och min idol är Mauro Scocco.


Jag utmanar: Lisa, Eva och Sophie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0