Vad roligt med paket!

Igår var de kalas för sessan, jag är ju lite knasig men jag älskar födelsedagar och paket... Blir som ett litet barn själv när jag fyller år, det kommer nog alltid sitta kvar.  Hon fick mycket fina kläder och även en bil, en ROSA såklart ;) Sedan fick även en brandbil av morfar, de var ju på tiden! Ska ner på stan idag och byta en av klänningarna hon fick till en större storlek, har inget kvitto så jag hoppas jag får göra det ändå. Lägger såklart ut bilder senare idag på de saker hon fick, kanske om ni har tur får ni se min otroligt fina tårta *skratt* Nee tror jag måste bättra mig till hennes "riktiga" födelsedag.

Senare på kvällen fick mormor & morfar vara barnvakt, jag och M gick på bio med några kompisar. Bourne Ultimatum, rätt så bra... inte lika bra som dom andra men helt ok ändå. Nu ska jag gå och plocka upp sessan som jag hör ligger och jollrar inne i sin säng. Ha en alldeles underbar lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0