Vad ska vi göra idag?

Jaa jag sitter här och funderar, ska vi ta en promenad ner på stan och kika i lite affärer eller ska vi ta en hel dag ute i Birsta. Känner att jag är sugen på lite shopping idag, vill köpa flera saker hem och fixa ordning med sen har jag även hittat en scarf som jag måste köpa till min nya höstjacka jag köpte på Zara... eller jag köpte ju den faktiskt inte, jag fick den av världens snällaste M, TACK mysen! Hoppas att den ska passa till, den var brun och rosa så de blir nog perfekt till jackan som är brun :)

Nu sover sessan sin förmiddags nap så jag ska passa på att skynda mig att fixa ordning mig själv och röja undan lite här, mycket roligare att komma hem till ett välstadat hem sen när vi kommer hem igen i eftermiddag. Njut dagen mina vänner!

Jag & Mårten

Här en en bild på mig och M när vi var på fest och sessan låg i min mage. Då hade vi ännu inte träffat denna underbara person som vi älskar mer än något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0