Godmorgon Fredag!

Åhh äntligen fredag, som jag tycker om den här dagen =) Hjärtat är mycket gladare igår än hon var igår kväll, och natten blev absolut inte så hemsk som jag trodde, blev en väldigt bra natt faktiskt, så det var jätte skönt! Hon är fortfarande väldigt förkyld men idag ska hon få sova mycket så hon sover bort dom dumma bakterierna... hon sover i skrivandets stund i vagnen på balkongen.

Så nu ska jag passa på att packa till henne och mig och det brukar inte bli lite =) För när M kommer hem så packar in oss i bilen och åker till Vemdalen, såå skönt ska det bli.

Sitter och kollar på en intervju med Seal och Heidi Klum på Oprah samtidigt som jag skriver, jag är imponerad, vilka härliga människor... denna intervju skulle alla se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0