Rosa Rosa Rosa

Jag har precis varit och slagits med resten av Sundsvalls mammor, blivande mammor och en massa andra på Barnens Hus =) Det var babykväll där ikväll med en massa väldigt bra extra erbjudanden, så jag passade på att köpa en paraplyvagn som jag tänkte kunde vara perfekt när vi åker utomlands plus att ha som en liten stanis vagn... Och vet ni vad?! Jag är så lycklig för jag har köpt en ROSA vagn =) Som jag velat göra det sen hjärtat föddes... hihi.

Det blev en Carena Lieback Lux som har ryggstöd justerbart i fem olika lägen så jag hoppas att den blir jätte bra. Leon fick en likadan, eftersom Linda skickade mig att göra skitgörat.... stå i kö i 55 min =) Skoja bara vännen jag skulle ändå dit. Fast jag kanske för Lars skull ska påpeka att Leon INTE fick en rosa, han fick en svart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0