Vi stryker ett streck över alla hjärtans dag!

Usch vilken jobbig kväll det här blev, Felicia vaknade efter bara en dryg halvtimme och var jätte lessen... precis lagom till att vi skulle sätta oss ner och äta. Vi fick äta i omgångar och gå omkring med henne, tror det är hennes förkylning som ställer till det... och min mat var alldeles kall när jag skulle äta, kul! Nu precis somnade hon för natten, och det var inte det lättaste... det var en lätt hysterisk liten tjej som tillslut inte orkade kämpa emot längre =(

Jag hade alldeles för höga förväntningar på den här dagen, bortsett från det som blev med Felicia för det är sånt som händer när man har barn så trodde jag kanske att den skulle "firas" lite mer, men vad gör väl en besvikelse mer eller mindre...

Tack iaf för dom fina korten som vi fick med posten idag, dom värmde =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0