Hur sur får man bli?

Jag har typ världens tråkigaste kväll, känner inte att jag kan njuta av min ensamhet längre... är otroligt less på att sitta hemma själv nästan varje kväll. Så jag planerade för mig själv att nu ska jag göra riktigt fint i vardagsrummet, tända lite ljus och göra lite gott fika till mig själv och sätta mig och titta på Private Practice, det var typ det som gjorde min kväll.

Och vad ser jag nu när jag går in och kollar, bara för att det är någon jävla blåkulle dag så har dom gjort om tv-tablån. Så får man inte göra?! Det är faktiskt torsdag idag och då har jag mina rutiner och jag vill fortsätta med mina rutiner.... förstör inte min kväll så här! *gråter en skvätt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0