Kyrkis

Planen för dagen var att fixa massa hemma för jag har väldigt mycket att göra inför lördagens kalas plus en massa annat som ska göras. Men tanken var även att jag skulle besöka kyrkis på eftermiddagen med Felicia, måste ju göra något roligt för henne på hennes födelsedag och allt. Men när jag vaknade upp till detta pissväder kände jag inte för att ge mig ut på någon promenad och se ut som en dränkt katt när jag kom fram.

Men efter en förmiddag med en otroligt gnällig liten tös som ville ha hur mycket uppmärksamhet som helst så ändrade jag mig rätt kvickt igen, kyrkis var nog det hon behövde plus att jag har ju faktiskt både körkort och bil som kan användas =) Stimulans var det hon behövde, hon njöt i fulla drag och var super glad hela tiden sen slocknade hon i bilen på vägen hem =) Jag måste försöka ta mig dit en dag i veckan med henne.

Nu ska jag fixa lite här för när M kommer hem blir det lite "kalas" här hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0