Melodifestival

Jag och Felicia bestämde oss för att stanna hos mamma och pappa till imorgon, det typiska i det hela var att M fick åka hem igen efter bara en liten stund på Drakborgen för han kände sig så dålig. Han har varit hemma hela dagen och vi här men kanske var bra att han fick lite lugn och ro och kunde vila ut ordentligt för han är inget pigg alls... vi får åka hem och ta hand om honom imorgon istället. Nu har vi tittat på melodifestivalen och jag gillar verkligen Sibels låt, hade inte hört den innan, vilken röst hon har!

Idag har hjärtat ätit huur bra som helst, mycket mat till både lunch och middag så det här går verkligen åt rätt håll, hoppas bara det håller i sig. Hon har även sovit jätte lite idag men ändå varit på ett strålande humör, hon har säkert massa energi som fått vara "vilande" ett tag =) Nu sover hon dock gott och jag ska snart krypa ner brevid henne och njuta av att få ligga och lukta på henne hela natten.

Imorgon när jag vaknar är det MIN dag, som jag älskar födelsedagar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0