Påskhelgen!

Den här påskhelgen blev lite olik alla andra påskhelger, känns inte så "påskig" men det går bra ändå =) Vi har spenderat i princip varje dag på Drakborgen, från morgon till kväll så vi har varit rätt så trött när vi kommit hem. På lördagen åkte vi dock upp till stugan och åt lite påskmiddag med familjen och när jag och M åkte hem på söndag morgon så fick hjärtat stanna med mormor & morfar =) Hon fick även sova kvar tills på måndag så när vi hämtade henne så jag längtade jag så efter henne så jag höll på att döö =)

Helgen på Drakborgen har gått helt över förväntningarna och det verkar vara postiva miner för det nya leklandet. Så alla ni som inte varit där än, vilket jag verkligen förstår med tanke på det fina vädret så åk dit idag istället och lek av er lite =) När jag hämtade hjärtat igår så stannade vi på Drakborgen på vägen hem så hon fick verkligen leka där för det hade hon knappt fått gjort, åhh vad hon klättrade och åkte rutschkana, hon verkligen älskar det =)

Tyvärr så har jag inte knäppt ett enda kort i helgen men jag ska nog tillbaka på Drakis nått i veckan och då lovar jag att ta lite kort så ni får se hur fint det blivit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0