Shopping!

Åhhh me like! Både igår och idag har jag fått shoppa en hel del, inget till mig själv dock men en hel del hem, men jag blir lika glad av sånt så nu ska jag "fixa" här =) Det fick bli som min egen födelsedagspresent till mig själv, tyckte jag var värd det =)

Jag har köpt tyg till nya gardiner i köket, en matchande kaffeburk... i marimekkos unikko mönster. En vas med med tulpaner, ljusstakar, ramar, tavellister och lite smått och gott. Jag har även fått bokstäverna som jag beställt till Felicias rum så dom måste jag hämta på posten. Är "stora" träfiber bokstäver som jag ska måla i rosa och ställa på en tavellist i hennes rum där det såklart ska stå "Felicia" och dom ska såklart vara.... ROSA =)

Nu är M och hämtar hem lite Kina mat så vi ska mysa med lite födelsedags middag här hemma alla tre =)

297515-239

Den nya vasen och tulpanerna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0