Han kan om han vill!

 
Men vem kan vara trött när V vaknar upp så här glad =)
 
Inatt har liten kompenserat mig för gårdagens natt, inatt tog han och sov från kl 22 till kl 05 imorse =) Jag önskar jag hade vaknat lite halvt chockad och känna mig utsövd men tyvärr så hade storasyster en mindre bra natt med mardrömmar. Hon ropade på mig någon gång och sen kom hon och kröp ner med mig så vi fick ligga och prata om massa mysiga och roliga saker så hon skulle tänka på annat och somna om. Sen låg hon tätt intill och kramades länge, men de är ju faktiskt lite mysigt också...
 
Jag förstår att den här natten förmodligen bara var en engångsgrej från lille V, men jag kan väl bara liite liite få hoppas att tänk om de händer en gång till?!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Simons mamma...

Vilken fantastiskt söt kille du har!!

Svar: Tack så jätte mycket =) Men du hade ju också en söt liten kotte såg jag =)
Anna

2012-08-15 @ 15:45:15
URL: http://livetmesimon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0