Pustar ut

Hemma igen efter ett väldigt lyckat dop, det enda jag kan klaga på är vädret vi hade, men vi slapp iaf regn :) Dagen blev annars alldeles perfekt och Valter var den snällaste hela dagen. Jättefin sång och Felicia läste dikt för alla, då fick mamman bita sig i läppen och det gick ändå inte att hålla tårarna borta helt ;) Har jättemycket kort men idag är vi så trötta så dom kommer imorgon, Felicias bild får tala för hur vi känner oss ;)

Jag tog mig ut på en kort löprunda ikväll och sen blev det lite planka, känns bra! Imorgon är det lite vardag igen för då börjar A att jobba igen men Felicia har sommarlov en vecka till :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hon är så sjukt söt när hon sover!! <3

Svar: Jaa, jag kan ligga jätte länge och bara titta på henne när hon sover <3
Anna

2012-08-13 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0