Midsommar 2012



Verkar blivit något kraftigt problem med min blogg, har tappat flera år med inlägg vilket känns jätte tråkigt. Jag har mailat till blogg.se så jag hoppas verkligen att jag får hjälp att få tillbaka det.

Detta har gjort att jag inte har bloggat senaste veckan men nu testar jag så får vi se vad som händer =) Midsommar firade vi ute i stugan, där började vi med sillunch och sen blev det lekar och grillning. Lille V skötte sig exemplariskt på sin första midsommar, men det var mycket mygg och ganska kallt så det blev en rätt så tidig kväll. Felicia var toknöjd över sin midsommarkrans och att det blev dans runt stången, midsommar blev godkänd =)


Kommentarer
Postat av: Emma K

Vilken fin bild på er fyra ;)

2012-07-16 @ 10:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0