Årets första lussekatter

Ja idag har jag och Felicia bakat lussekatter, dom blev väldigt goda... men lussekatter är ju helt klart godast nybakat ( är väl de mesta iof) men dom är ju rätt tråkig när man tar fram dom ur frysen. Testade ett nytt recept nu och jag hoppas dom är riktigt god den dagen jag ska ta fram och tina dom =) Tyvärr så glömde jag saltet (klant!!) men då får jag en anledning att göra en ny sats =)
 
 
Annars har vi idag bara haft en mysig hemmadag för vädret har varit riktigt tråkigt. Har varit och hämtat ut ett paket med årets luciakläder, dom blev superbra och jag känner mig riktigt nöjd att jag var duktig och var ute i tid så jag fick dom jag ville. Felicia vill inte vara lucia i år utan hon ville vara pepparkaksgumma ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0