Att bara vara hemma

Idag vaknade jag upp med en sköön träningsvärk i hela kroppen, så idag blir det vila. Vi har inget planerat för dagen så vi ska bara vara hemma och det är riktigt skönt att ha iaf en sån dag i veckan, har en hel del på min "to do" lista också och några saker måste göras idag så det ska jag passa på att göra när Valter sover om en stund. Valter har precis fått lite gröt, och nu härjar han omkring i gåstolen. Gick fort från att inte förstå hur den fungerade till att han nu springer fram i den, kommer bli farligt det här =) Skulle varit riktigt skönt att ta en långpromenad idag för vi har en jättefin höstdag här men jag har TOK punka på vagnen så jag ska in på Babyproffsen i em och hämta ny slang till däcket.
 
Men nu ska jag surfa runt på lite inspiration på en god efterrätt för imorgon ska jag och Valter iväg på mys med mina tjejer ♥ Någon som har nått tips?! 
 
 
Ganska skönt med amning ändå för en mamma som inte riiktigt gillar när det blir för kladdigt... rimmar inte med en son som har kommit på att köra bil med munnen samtidigt som han får gröt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0