Dubbelt upp

Den här dagen började med ett träningspass, hade förälder & barn pass på förmiddan, några nya där idag också, riktigt roligt! Sen var det bara hem för att duscha och äta lite lunch och nu har vi även hämtat hem Felicia från förskolan. Vi har precis fikat lite mellis tillsammans och nu fick hon ha filmstund ett tag då hon var väldigt trött för hon vaknade så tidigt imorse. Hon hyrde Lillyfee 2 helgen som var så hon passar på att suga ur det sista ur den filmen innan vi lämnar tillbaka den =)
 
Eftersom Valter också sover ute i vagnen så ska jag passa på att diska undan efter lunchen och köra "varvet med plock" innan jag drar på mig träningskläderna igen för jag ska nämligen ha ett till pass ikväll, då är det Stepintervall som står på schemat. Sen ska jag bara hem och mysa med min familj och njuta av att det är Lillördag!
 
 
 
Tröttis tjej i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0