En annorlunda nattning...

Valter var så himla trött ikväll innan han somnade så jag trodde att efter att han fått på sig pyjamas och han ätit trodde jag han skulle somna direkt, men såklart blev det inte så... han bara bökade omkring och klarade inte av att somna så han fick sitta med när jag läste för Felicia. Gjorde ett nytt försök och gick till och med runt med han en stund men han ville ändå inte somna så jag gav upp och tog med honom ner. Han fick sitta med mig framför datorn en liten stund och då känner jag att han bara lutar sig mot min arm och där somnar han, så enkelt var det. Sötproppen ♥
 
Annars har vi ikväll har vi fått haft "5-års" och spelat Bingo med vår lilla skolfröken (läs Felicia), det är mycket idéer som följer med hem från förskolan =) Har även suttit och kollat efter en lite finare klänning till Felicia, inte en vardagsklänning utan en finare som hon kanske även kan ha på julafton. Hittade en jättefin Mexx klänning hos Babyshop som skulle vara superfin på F, men den dög inte till julafton enligt henne för då skulle man ha en röd klänning =) Men kanske det får bli en julklapp, det är 15 % på allt hos Babyshop bara idag.
 
Men nu ska jag med gott samvete efter två träningspass idag sjunka ner i soffan och titta på Greys!
 
 
 
Klänningen som jag hittade hos Babyshop
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0