Fullt upp

Igår hade vi mysig mamma/barn träff här på förmiddagen, alltid lika trevligt att träffas. Vi försöker träffas varje tisdag och har gjort det ett par månader nu och det är otroligt att se alla söta små hur dom växer och utvecklas =) Efter det var de dags att hämta Felicia på förskolan och sen direkt iväg för att hämta Engla på fritids så dom fick leka på em. Sen avslutade jag kvällen med att ha step, känner mig lite krasslig och förkyld men det gick riktigt bra ändå.
 
Idag har jag haft mamma/barn pass på morgonen och sen tänkte jag försöka städa lite här idag. Tänkte även hinna möblera om lite =) Ska flytta in Valters säng till hans blivande rum och se om han sover bättre för det här går inte, han har vaknat varannan timme varje natt senaste två veckorna... behöver jag ens säga att min kropp skriker efter sömn?! Vi gör ett försök och ser om det blir bättre, håll tummarna är ni gulliga ;)
 
 
Sötaste lilla Oskar ♥
 
 
Syskonen har hittat Youtube =)

Kommentarer
Postat av: Mikaela- ung och ofrivilligt ensamstående mamma

Hej!
Jag tänkte bara vara lite vänlig och tipsa om min tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt paket namnnappar. Perfekt att ha på dagis!
Det är inte så många deltagare så vinstchansen är stor :)

Tävlingen:
http://jagochmindotternova.blogg.se/2012/november/tavling-namn-nappar.html

2012-11-21 @ 16:16:57
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0