Måndag!!

Ny vecka och den startar med en "hemmadag", eftersom måndagar är enda dagen som vi inte skall iväg på förskola eller något annat så uppskattar både jag och Felicia att bara ta det lugnt hemma. Felicia har precis tagit fram sin pyssellåda, Valter sover och jag tänkte passa på att sortera och stryka lite tvätt. I eftermiddag ska jag ha ett stepintervall pass med Curlinggymnasiet och sen är det simskola för Felicia så vi hinner nog aktivera oss idag med =) Förra veckan hann jag med fyra träningspass, känns jätteskönt i kroppen, vill verkligen komma igång ordentligt nu!
 
Vi har länge pratat om att köpa nya kryddkvarnar men inte hittat några som vi gillar och som ändå är till ett vettigt pris, men nu så var Herstal på kampanj på Campadre och då hittade jag både en vit och en svart som jag verkligen gillade så nu hoppas jag dom är bra också när dom kommer =)
 
 
Bild lånad från Campadre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0