Snö tack!

Jag börjar verkligen känna julkänslan krypa sig på och det är inte alls långt kvar till advent, det är ju verkligen den bästa tiden.... veckorna innan jul =) I år ska jag verkligen njuta och mysa omkring här hemma och verkligen gå "all in" för advent och jul. Men lite snö skulle ju göra att det blev lite finare och krispigare ute så nu tycker jag verkligen det kan få bli lite vitt på marken.
 
Men den STORA anledningen till att jag vill ha snö nu är Felicias kläder ser ju helt förskräcklig ut efter en dag på förskolan, och självklart vill jag att hon ska leka och ha kul det är inte det. Men just nu är det ju bara lerigt och äckligt överallt och inte visste jag att lera och smuts kunde lukta så förbannat äckligt. Jag kunde inte ens ha kläderna i hallen när hon kom idag, dom fick åka rakt in i tvättmaskinen. Lite snö gör ju att dom inte blir riktigt lika skitiga... så tack jag tar gärna lite snö nu, av flera anledningar =)
 
 
Mysiga kläder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0