Tanken finns där...

Skönt att vara hemma igen efter en dag på resande fot, vi kunde dock flyga hem lite tidigare så vi var hemma redan vid 17 så det var riktigt skönt. Gick väldigt bra att flyga med Valter ner men hem var han lite ledsen på slutet, han är ju fortfarande förkyld så jag tror det kändes lite i öronen och sen var han även vääldigt trött men han kämpade på tappert. Mysigt att få komma hem till storasyster och hinna med lite kvällsmys här hemma.
 
Sitter och surfar runt lite och kollar och försöker få lite idéer på julklappar, Valter kommer inte få så många i år, han förstår ju inte något ändå. Skulle vilja komma några bra och roliga till Felicia, några saker har jag redan köpt och några till vet jag... men jag får fundera lite till =) Sen ska jag även försöka komma på till resten av familjen så jag kan vara ute i god tid och slipper stressa. I år ska vi fira jul här hemma hos oss för första gången vilket ska bli riktigt mysigt ♥
 
En adventskalender till Felicia ska jag också knåpa ihop med lite mindre billigare saker och sånt som hon ändå behöver...
 
Har hittat några saker till både Felicia och Valter på både Jollyroom och Lekmer.se så nu ska jag inte vänta till sista dagen med att slå in dom när jag ändå redan har köpt dom =)
 
 
 
 
Valter ska bla få en läragåvagn som jag hittade hos Jollyroom

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lysande! Nu hittade jag en julklapp på jollyroom också! Har aldrig varit in där förut :)

2012-11-18 @ 12:45:35
URL: http://doppa.nu
Postat av: Amanda

Lysande! Nu hittade jag en julklapp på jollyroom också! Har aldrig varit in där förut :)

2012-11-18 @ 12:45:36
URL: http://doppa.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0