Tjejmys

I fredags packade jag och Valter in oss i bilen för att åka ut till stugan där vi mötte upp tjejerna för mys, middag och sleepover. Vilken lyckad kväll, natt och morgon, nu är jag boostad för lång tid framöver =) Vi gjorde pizza tillsammans och sen fixade jag Daimchokladmousse till efterrätt, sen blev det några glas vin, massa surr och ännu mera skratt. Ni är dom bästa!! ♥
 
Tyvärr så var min kamera stendöd när jag skulle ta upp den och fota, orutinerat! 
 
Eftersom det nu bara är två veckor kvar till första advent så går idag startskottet för årets advent/julbak, så idag ska jag och Felicia dra på oss förklädena och baka =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2012-11-18 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0