Happy halloween

Idag gjorde vi en pumpa och satt ut för första gången, Felicia har önskat detta så länge så igår åkte vi och köpte den och idag hjälptes vi alla åt. För att vara första gången så blev vi alla jättenöjda =) Måste fota den när den lyser ute för det blev riktigt mysigt.
 
Annars har vi idag hunnit med en tur på stan, lite mössor och vantar behövde inhandlas och både Valter och jag behövde en jacka. Vi fick tag på allt vi behövde utom nya gummistövlar till Felicia, köpte nya för inte så länge sedan men dom är det redan hål i =( 
 
Nu är jag gräsänka igen i några dagar då Andreas flög till Sthlm ikväll för curling i helgen, imorgon ska dessutom både Valter och Felicia vaccineras så jag ska strax lägga mig och ladda för morgondagen.
 
 
Vår första pumpa =)
 
 
Felicia i nya mössa och halsduk 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0