Lite glest...

Fick en kommentar om att "sjukt vilket drag det var på denna blogg" och det ligger väl nått i det ;) Blev väldigt glest mellan inläggen nu, men det kom en period som har varit hektisk och mycket annat så jag har helt enkelt inte hunnit med allt jag vill. Vi har hunnit haft en jätte mysig påsk, Felicia har fått sin klasslista var hon ska gå till hösten (helt galet att hon börjar skolan), jag har sökt nytt jobb och varit på intervju (fick det inte, men det känns bra ändå), Andreas har varit i Schweiz en vecka, vi har planerat till bröllopet, Felicia har gått mannekäng på modevisning, Valter har börjat gå... ja det har hänt en hel del =) Ikväll ska jag även publicera Valters 10 månaders inlägg för det är ju bara 5 dagar kvar till nästa månadsdag så det är väl på tiden =) Idag blir det bara till att vara hemma och nu ska toaletterna här hemma få sig en omgång!
 
 
Sötaste påskkärringarna
 
 
Modevisning =)
 
 
Ny pyjamas till skatten
 
 
Stora killen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0