En dag i skolan

Idag hade Felicias skola pysseldag tillsammans med föräldrar, fyra stationer med olika pyssel fick vi snurra runt på och sen äta lunch tillsammans med barnen. Jättemysigt och roligt pyssel, hoppas jag verkligen återkommer varje år =)
 
Annars har jag satt check på några fler julklappar idag och skjutsat Felicia till sin pappa och nu ska jag ta tag i en gigantisk strykhög, jag är den bästa på att samla på mig. Jag undrar just om jag kommer bli klar under det här året?! =)
 
Just nu smattrar regnet mot rutorna här och tittar man ut är det mer grönt än vitt, känns helt fel den här tiden på året, svårt att skaka fram julkänslan i det här vädret...
 
 
 
Det här var dom fina kläderna från PompDeLux som låg i paketet jag hämtade ut för ett tag sen =)
 
Åter till strykbrädan...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0