Uppesittarkväll

Mitt älskade smutsiga lilla bustroll, det finns så mycket bus och skratt i dig ♥
Här hemma har vi traditionsenlig uppesittarkväll dan före dopparedan, och jag tror vi infört en ny tradition, dan för dopparedan pizza. Är int alls speciellt sugen på julmat när man hållt på och pysslat med det så mycket innan och jag vill att det ska smaka sådär fantastiskt gott imorgon.
 
Nu måste jag dessutom varva den här uppesittarkvällen med att koka fikonmarmelad och två julgodissorter till måste göras... plus slå in en hög med julklappar. Jag som är helt fruktansvärt trött, min morgon började 4.20 imorse, på tok för tidigt!
 
Men nu ska jag försöka vinna lite pengar här ;)
 
 
 
 
 
 
Mellan allt julfix så har jag hunnit med att leka,busa och mysa med detta charmtroll som förgyller mina dagar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

Så söt :D

GOD JUL önskar vi på Stall Assla!

2013-12-23 @ 21:26:10
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Anna

Visst är han ;D

Tack detsamma, hoppas ni får en mysig jul!

2013-12-24 @ 07:31:17
URL: http://seminariet12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0