Jag måste...

Sitter här med tunga ögonlock och riktigt trött idag så jag tror det blir en tidig kväll, ska nog krypa ner och läsa någon av mina bröllopstidningar... idag har vi verkligen satt bollen i rullning, känns helt bubblande galet underbart ♥
 
Annars har jag och V mest varit hemma, medan han sov så rensade, städade och röjde jag på övervåningen... behövdes verkligen kan man säga, jag har köpt en del nya förvaringskorgar och annat till barnens rum och nu vill jag bara fortsätta att strukturera upp överallt, känns så otroligt mycket bättre när det är ordning och reda. När vi sen hämtade F på förskolan så åkte vi iväg på KappAhl och köpte lite ullsockar och en fleecekrage som behövs nu när det blivit TOKvinter igen. Sen blev det hem för lite pysselstund då jag och Felicia gjorde lite armband när V sov.
 
Ikväll har vi haft besök av mina föräldrar som varit här och fikat, nu har Andreas telefonmöte och imorgon åker han iväg på tävling igen så jag tror jag verkligen ska passa på att gå och sova så jag är utvilad i helgen =) Men innan jag lägger mig ska jag köra lite planka och andra övningar för nu måste jag komma igång ordentligt, det här går inte längre....
 
 
Skruttarna myser framför Disney...
 
 
Har man en storasyster så utsätts man för ganska mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0