Godmorgon fredag!

Fredag och snart helg, trots att jag är hemma så infinner sig den här härliga fredagskänslan, men minus på att A är borta, mycket mysigare när hela familjen är samlad. Startade morgonen med en riktigt god frukost och satte mig ner och åt den i lugn och ro..... eller inte ;) Att den var god var sant men brevid mig satt en skrikande V som också ville ha och efter lite mosad banan så blev han skittrött igen så inte blev det bättre då heller, härliga tider =)
 
Igår skjutsade jag Felicia till M men det är bara en kort sväng den här veckan så hon kommer hem redan i em, och ikväll ska vi iväg på AW med lite vänner. Mamma och jag passade då på att åka in på Ittala Outlet igår eftersom dom hade flyttrea och 50% på hela butiken men det var verkligen bara skit kvar så de blev inget fyndat där. Så för att kompensera det så klickade jag hem en mössa och en klänning till V och F när jag kom hem =) Fyndade båda på nedsatt pris på Oii Design.
 
Nu ska jag återgå till min lilla skatt som är på upptäcksfärd i köket =)
 
 
Klänning från Ebbe kids till Felicia och en Geggamojja mössa till Valter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0