Gott Nytt 2013!!

Nu är min "bloggsemester" slut, jag bestämde mig för att bara satsa på kvalitetstid med familjen med inga måsten framför datorn och det har varit riktigt skönt, men nu saknar jag det verkligen igen. Vi har haft en underbar jul, nyår och ledighet med familjen, släkten och vänner. Men idag städades det mesta från julen bort och nu vill jag ha ljust och fräscht med vita krispiga tulpaner istället för rött och juligt. Jag blickar tillbaka på 2012 som ett underbart år och det toppades såklart med vår underbara lilla V som kom till världen och gör våra dagar extra härliga. Men nu ser jag fram emot 2013 väldigt mycket och tror att det kommer bli ett riktigt spännande år!! 
 
Ska ladda över alla kort från kameran så kommer en bildkavalkad senare ikväll med allt vi gjort under helgerna =)
 
 
Inte så mysigt med blixten i ögonen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0