Mysdag med barnen

Jag håller på att göra om lite här inne på bloggen... så om det ser lite konstigt ut så håll ut, jag är inte så duktig på det så det tar lite tid innan jag får till de som jag vill =)
 
Idag har båda barnen varit på ett strålande humör så vi har haft en jätte mysig dag, har spelat spel en lång stund, myst i soffan och tittat på tv och lekt tillsammans. Enkel middag blev det här hemma idag, kycklingfilé, ris och cremefraiche med sweet chili, enkelt men gott =) Så kul att se att V och F verkligen tycker om att leka med varandra, eller Felicia leker med Valter. Hon har ett enormt tålamod med sin lillebror och är en riktigt beskyddande storasyster och jag älskar att se glädjen i Valters ögon när han ser F för första gången på morgonen, han riktigt tjuter av glädje ♥
 
Nu har jag precis sett kockarna och eftersom jag inte fick så mycket sömn inatt så blir det nog sängen snart för mig, lika bra att ställa in sig på en likadan och framförallt för att jag är själv hemma och måste orka!
 
 
Precis så glad som han faktist nästan är mest hela dagarna...  =)
 
 
Felicia koncentrerar sig på spelet... sådär härligt rosig om kinderna efter att ha varit ute på förskolan en låång stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0