Nu är glada julen slut slut slut...

 
Vårt vardagsrum i dagsljuset idag, gamla tv-bänken som skall ut och framför soffan ligger den nya och väntar ;)
 
 
Måste försöka hitta lite nya kuddar i vårigare färger att fylla upp soffan med... ser alldeles för tråkigt ut nu.
 
 
Vårt vardagsrum åt andra hållet, fortfarande med alldels för långa gardiner.... mamma?! ;)
 
Idag städade jag undan det allra sista från julen, eller egentligen var det ljusstakar och stjärnor som hade fått stanna lite längre. Men med en klarblå himmel och sol ute så fick jag lite vårkänslor i hela kroppen (galet tidigt) så då ville jag ha lite vårigt här hemma istället. Så idag har jag och Valter mest hängt hemma, vi var iväg en sväng och handlade lite gott inför helgen och nu har vi precis kommit hem efter en promenad till stan där vi köpte fredagsblommor och hyrde lite filmer till helgen. Nu ska jag tända lite ljus, slå på lite mysig musik och här hemma blir det good hemmagjord pizza med lite rött vin. Ska kika in senare med ett vintips, vi drack ett vääldigt gott vin förra helgen så det blir det ikväll också =) Hoppas jag kan övertala A att vi ska börja montera nya tv-bänken ;)
Trevlig fredagkväll allihop!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0