Onsdag!

Här har vi haft en härlig dag där jag hunnit med en hel del, fika hos Johanna och Oskar på förmiddagen, dammsuga och torka golven, hämta Felicia och hennes kompis Engla på förskolan, vi hann med att både leka och spela spel. Sen avslutade jag med att göra en supergod Mexikansk kycklingpaj till middag, ska lägga ut recept på den enligt önskemål och det var en riktigt riktigt god paj =)
 
Nu har jag och Felicia precis tittat på Mästerkockarna tillsammans, är väl kanske i senaste laget för henne men hon tycker verkligen jätte mycket om det programmet och det är lite mysigt att sitta och titta på det tillsammans. Nu ska jag sjunka ner i soffan och titta på det nya programmet "Mia på Grötö", kan nog bli en riktig hit tror jag!
 
 
Jag har hittat en ny tavla från Isaform som jag måste köpa till min tvättstuga, den skulle vara alldeles underbar där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0