Två bus och Godnatt!

 
Knasråttan ♥
 
 
 
Vadå...ser ni att jag har nått bus på gång?! ;)
 
Nu har jag vräkt i mig massa onyttigt som om jag inte skulle få äta igen på ett år... eller iaf på en vecka framåt. Magen är alldeles svullen och jag mår riktigt illa och säger som vanligt att jag ska inte äta nå mer godis, kommer förmodligen hålla ungefär ett dygn =) Är riktigt nöjd med filmvalet, var en jättemysig film... men lite läskig tyckte skatten som blev tvungen att krypa upp i mammas knä och mot slutet rullade tårarna på hennes kind men det blev ju ett lyckligt slut som tur var ♥ Nu sover både Felicia och A här i soffan så jag ska nog ta med mig dom upp och krypa ner i sängen för jag är galet trött...måste sova och laadda för Step Intervall imorgon, woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0