Endast 9 dagar kvar...

Igår var jag på underbar ansiktsbehandling och med mig därifrån fick jag en ansiktsmask som ska ge "askunge" känsla så jag tänkte att är det någon gång jag ska ha den så är det ju nu =) Så nu hoppas jag det blir bra resultat! Åkte sedan till Lyckliga gatan där jag äntligen hittade en slips till bestman och har länge sökt ett hårband till F och nu sprang jag över det perfekta =)
 
Idag hade stora skatten avslutning på sin fotbollsskola och direkt efter det så åkte hon till pappan och vi åkte och gjorde sista inhandlingen på IKEA och lite andra ställen till bröllopet. Bilen var proppfull när vi åkte vidare mot... provsmakning av bröllopstårtan. Vilka goda tårtor vi fick smaka! =) Vi bestämde oss tillslut för två olika smaker, en på den större tårtan och en annan på dom mindre. Känns som det kommer bli alldeles perfekt =)
 
Men nu ska jag och min blivande man mysa ner oss i soffan med ett glas rött ♥
 
Finns så himla mycket fina bröllopstårtor så att bestämma sig var inte lätt....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0