Fotbollsskola och slutspurt

Den här veckan har Felicia fotbollsskola, första året som hon är med på den och hon tycker verkligen det är jättekul, så på dagarna känns det just nu som vi åker skytteltrafik mellan hemmet och stället där hon spelar fotboll men det är bara i fyra dagar så det känns alldeles lagom =) 
 
Ikväll var jag och provade ett nytt träningspass för första gången, Les Mills GRIT, oh my vad trött jag blev, helt klart det jobbigaste jag gjort på länge, men kändes grymt skönt efter =)
 
Nu känns det att vi börjar komma in på slutspurten med bröllopsplaneringen, mycket små detaljer som ska sättas nu och det känns väldigt skönt att Andreas har semester hela nästa vecka så vi har lite mer tid att fixa, och det är tur att vi har underbara vänner och släkt som hjälper oss med massa saker när det behövs. Imorgon har jag bokat in mig på ansiktsbehandling, åh vad jag ska njuta av att bli lite omhändertagen!
 
 
Att det kan vara så kul att hoppa i vattenspridaren =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0