Sista dagen

Igår var det Felicias allra sista dag på förskolan, kändes lite konstigt när jag gick dit för att hämta henne och visste att det här var sista gången. Inte långt bort att mamman fällde en tår då jag kramade om all fin personal och sa hejdå, vi har verkligen trivts jättebra där och Felicia har älskat sin förskola. Men nu väntar skolan till hösten och det tror jag blir alldeles perfekt för vår lilla tjej som börjar bli riktigt stor, hon sa själv igår när jag hämtade henne att "jag har verkligen längtat efter den här dagen men det har varit lite jobbigt idag mamma", då kom den där tåren hos mamman igen...
 
Vi har som tradition att fira lite när Felicia har fått sommarlov med Cheesecake med jordgubbar och sen har Felicia fått någon liten "sommarlovspresent" av oss, i år kom mormor och morfar och bräckte allt... med något som F såå länge velat ha, en studsmatta!! Ingen dålig "slutapåförskolanpresent", allt det jobbiga försvann och idag har hon hoppat mest hela dagen =)
 
Fredagen avslutade jag med mitt allra första Crossfit pass, och det kommer definitivt bli fler, fantastiskt roligt men jag har ALDRIG blivit så trött någon gång, förbannat jobbigt ;)
 
Men nu väntar lite bröllopsplanering, mycket som måste fixas =)
 
 
Åren har gått så himla fort sen du var liten mitt hjärta ♥
 
 
Fruktansvärt fula är dessa och jag har varit lite motståndare till en studsmatta men att se Felicias glädje idag när hon hoppade gjorde att det genast kändes bättre ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0