Inspirationskväll...igen

Jamen all text försvann från inlägget jag skrev igår och bara bilden blev kvar, jätte konstigt?! 
 
Igår tog jag med mig hon som ska stå vid min sida på den stora dagen och vara min tärna på en inspirationskväll för fest & bröllop på hotell Knaust. Min lilla skrotfia skulle även gå mannekäng för Lyckliga Gatan så de kunde jag ju såklart inte missa =) Så på eftermiddagen fick locktången gå varm här hemma ;) En mysig och välordnad kväll med olika företag som ställde ut för att tipsa och ge råd. Återkommer lite senare med lite mer bilder från kvällen!
 
Nu ska jag göra mig och Felicia klar för dagen, var meningen att hon skulle stanna i Sundsvall igår men ibland blir det inte som de är tänkt så hon följde med mig hem igen och åker nog ner ikväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0