Snart klart!!

Fullt upp hela helgen har det varit, igår började vi med att åka på Bröllopsmässa... kanske det sämsta jag varit på iaf i toppen. Jag hade verkligen förväntningar om att få lite inspiration främst på smycken, tårta och dukning men kom inte hem med någon inspiration alls... den var grymt tråkig. Men sen blev det lite shopping i Birsta, skor till mig och några saker till stora skatten som hon ska få i födelsedagspresent. När vi kom hem så blev det räkor, vitt vin och mellokväll... sen tokdäckade jag och sov redan kl 21.30 ;D
 
Söndag startade jag med ett spinningpass, kändes otroligt skönt! Sen har det blivit lite fix hemma och en fika på stan på hann vi också med. Men nu är älskade Felicia hemma igen efter en helg hos pappan så ikväll blev det spel och kramar i soffan. Nu har jag snart klickat hem det sista till kalaset,och den sista födelsedagspresenten så nu hoppas jag att hon ska bli nöjd... men nu blir det sängen för mig för jag kan knappt hålla ögonen öppna =)
 
Älskade skatten när hon fyllde fyra.... känns som igår...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0