Jobbig dag

Den här dagen började jag med att ge mig ut på en löptur, verkligen den bästa starten på dagen, dessutom en lite längre idag än tidigare och det kändes ändå rätt så bra, härligt! Sedan har vi gått fram här hemma, plockat undan, rensat, slängt... jätte skönt att göra sånt ibland, även om det finns en heel del kvar att göra. Bordsplacering har vi också börjat göra i helgen, ett första utkast men lite ändringar kommer det nog bli, spännande =)
 
Men rubriken säger ju något annat än de här och på eftermiddagen idag så bar jag upp V och hans matstol så han kunde sitta i den när A duschade för jag hade lite saker som jag behövde fixa. Stängde då inte grinden, förmodligen för jag hade ingen hand över då jag bar både stol och V och han ändå skulle sitta fast i den.... Men när jag sen släppte ner honom på golvet så ser jag inte att grinden är öppen och när jag är påväg bortöver i hallen tillsammans med honom så tittar jag bak och ser att han inte går efter mig... känner då bara en kall kår genom hela mig då jag någonstans känner på mig att något är fel eftersom han inte är där. Jag sneglar runt hörnet och ser att han gått till trappen, och där... står han och svajjar längst ute på översta trappsteget. Jag kommer inte ihåg hur jag tog mig till honom mer än att jag på något sätt sprang/hoppade mitt längsta hopp ever och kastade mig ut med armen för att fånga honom i luften precis när han är påväg att ramla hejdlöst utför trappen. Vår trapp är dessutom svängd och han stog vid den smala delen så han hade ramlat med huvudet och ansiktet rakt ut... Efter blev jag helt chockad och bara skakade i hela kroppen, blev först bara tårögd när jag insåg vad som händ men efter en liten stund bara rann tårarna. JAG hade glömt att stänga grinden så hade något hänt så hade det varit MITT fel. Kan inte beskriva hur hemskt det kändes i kroppen, tror inte det kan vara så mycket närmre än så, men som tur var gick det bra. Men jag har varit ledsen mest hela eftermiddagen och gråtit i omgångar, kan varken tänka på det eller prata om de utan att tårarna kommer direkt... Min lilla lilla skatt ♥♥♥
 
 
Älskar dig så det gör ont ♥

Kommentarer
Postat av: fia

Vilken tur det gick bra <3

2013-05-12 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0