Klart det ska vara lite glory

Valborg har passerat och nu är det äntligen maj, det blev en ganska stillsam kväll här hemma med familjen Gustin, vi åt gott och hade trevligt och små killarna slocknade rätt tidigt. Att jag råkade låsa ute Andreas i flera timmar här hemma när jag själv åkte med nyckeln till Sundsvall och middagen blev ett antal timmar försenad, det behöver vi inte prata om ;) Idag har jag ägnat några timmar åt att vara ute och gräva och plantera i trädgården, även på lekstugans altan har det blivit vår nu och imorgon ska jag fortsätta med att plantera lite i den nygrävda rabatten =)
 
I vår/sommar ska vi även få våra fula gröna förrådsdörrar utbytta och vi skulle göra ordning lite bättre på den stora altanen som vi har utanför garaget, och vad passar väl inte bättre än lite Garden Glory, jamen alltså jag dör ju en liten smula, hur mycket snyggare är inte den här än dom vanliga fula vattenslangarna... den här skulle ju både vara snygg och mycket roligare att använda =) Sen att Andreas sa "glöm det" det struntar jag i... det är ju inte han som bestämmer ändå ;)
 
 
 
 
 
Bilder lånade från gardenglory.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0