Vad är det för en dag...

 
Idag är ingen vanlig dag utan idag blir vår älskade lilla V 1 år!! Helt galet vad tiden gått fort, kan inte förstå att han redan är ett år =) Igår hade vi kalas för släkt och vänner och idag firade vi honom med en hel del paket på sängen... han är dock inte ett dugg intresserad av paketen, eller snörena eller något så det där med paket blir nog roligare nästa år ;) Men jag måste verkligen skriva ihop ett inlägg om lilla V nu för han har verkligen växt och utvecklats jätte mycket =)
♥♥♥
 
Annars är det här väldigt mycket just och jag känner mig lite splittrad och sliten, dåligt med sömn har det nu blivit i flera nätter då V tyvärr gick och blev febrig och nu även förkyld, vi har mycket att göra och checka av inför bröllopet och det är ju såklart jättekul, men jag önskar mig lite mer energi bara =) Förra lördagen hade jag en alldeles fantastisk möhippa och om den ska jag skriva ett längre inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0